مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 13:552023-01-08سياسي

کتاب «در مکتب حاج قاسم» در ملایر رونمایی شد 


 اداره کتابخانه های عمومی ملایر با همکاری سپاه ناحیه ملایر و کانون خدمت آستان قدس رضوی به برگزاری نشست کتابخوان همراه با رونمایی از کتاب «در مکتب حاج قاسم» اقدام کرد.

- ایسنا/همدان  اداره کتابخانه های عمومی ملایر با همکاری سپاه ناحیه ملایر و کانون خدمت آستان قدس رضوی به برگزاری نشست کتابخوان همراه با رونمایی از کتاب در مکتب حاج قاسم  اقدام کرد.

در این نشست که در کتابخانه دانشجو برگزار شد، مریم هنرجو، مسئول کتابخانه دانشجو به معرفی کتاب از چیزی نمی ترسیدم ، سعیده موسی زاده کتابدار کتابخانه ولایت به معرفی کتاب سلام حاج قاسم و جلال اصلاحی از اداره شهرستان به معرفی کتاب سلیمانی عزیز پرداختند و در ادامه مراد طاهرنیا از شاعران ملایری به قرائت اشعاری در مورد شخصیت برجسته شهید سلیمانی پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست حجت الاسلام والمسلمین علیرضا شمس، از خادمیاران آستان قدس رضوی ملایر، در سخنانی شهید سلیمانی را هنرمندی برجسته خواند و شهادت را هنر مردان خدا دانست.

وی با بیان اینکه افتخار و کسب مدال شهادت در دنیا، بالاترین نیکی ها و زیباترین هنر سردار سلیمانی بوده است، گفت: آن شهید بزرگوار خصوصیاتی خاصی داشت که از آن جمله عشق همیشگی به شهادت، تربیت حقیقی در مکتب اسلام و امام خمینی(ره) بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «در مکتب حاج قاسم» در ملایر رونمایی شد 

کتاب «در مکتب حاج قاسم» در ملایر رونمایی شد